söndag 26 februari 2012

Resultatlistan från Nordiska

Nu har jag fått resultatlistan från Nordiska, och man
kan lugnt säga att det gick bra för Sverige :-)

Ni hittar resultaten under Tävlingsresultat vinter.

Den första listan jag lade in hade lite fel siffror på nationssidan, det är ändrat nu
och som tur var så blev det inga ändringar i prislistan.
Vi i arrangörsklubbarna är helt oskyldiga till detta misstag då det
är Visit Falun-Borlänge som gjort resultatlistorna.

Det blev en hel del fotande under tävlingen och prisutdelningen,
så jag kommer att lägga in en massa bilder så småningom.


Leif Lothström vann Herr-senior
samt totalsegrare

Lotta Engvall vann Dam-senior


// Lars

3 kommentarer:

jesper sa...

Fina resultat men jag tror ni rört till det i nationssammanställningen. Saknar 16kg vikten för de svenska herrarna o norge saknar sin 13kg vikt.

Eller är det något jag missat med reglerna?

Lars Jansson sa...

Tyvärr har Visit Falun rört till siffrorna, ska granska och ändra det som är fel

// Lars

Anna Segerström sa...

Hej!

Från Visit falun Borlänge AB:s soda ber vi om ursäkt för den lilla miss som blev me siffrora. Detta korrigerades smidigt innan prisutdelningen så att allt gick rätt till utan missförstånd. Rätt medalj till rätt person/lag alltså! Tack Falubugdens SFK och Borlänge SFK för ett mycket proffesionellt genomförande och för er snabba korrigering i resultatlistan. Nu visar allt rätt! /Med vänlig hälsning Anna segerström, Visit Falun Borlänge AB